HTML

GÖMBÖLDE

Elborult gondolataim mindenki kedves egeszsegere! Csak eros idegzetueknek :) A Gömbölde gondolatok, mondatok, erzesek, megvilagosodasok tarhaza. Olyanoke, amiket valahol mar papirra vetetttem es igy megoszthatom veletek is, mert nekem attol sokkal jobb :) Ezeknek nem mindig van ertelme mindenki szamara, de ettol nem kell megijedni. Sokszor, par nap elteltevel mar en sem ertem:)

Friss topikok

hiányolt poszt

2008.08.27. 13:07 KisBogár

Jogos, nagyon régen írtam.

De még mindig a "nem nyitott" időszakomat élem :)

Csomó minden történik idebent, de még egyik sem tart ott, hogy leírjam, a mindennapokban meg nincs semmi izgi. Viszonylagos nyugalom van lelkem tengerén, néha jön egy hullám, kis szellő kavarja, de az is egy fent egy kettő lent alapon műkszik és aztán tükörsíma víz :) szóval lényegében nincs miről írni.

Ha lesz valami jó, azt leírom, a nemjóról írni nincs kedvem.

Ja, és ma kapok ajándékot. Valamelyik posztom úgy megihlette Nuskát, hogy kapok tőle valamit :)

nagyon izgi...

És még egy kis ajándék :)

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://gombolde.blog.hu/api/trackback/id/tr42635912

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

KisBogár 2008.08.28. 13:47:22

tarot kártyát :) még nem olvastam el, hogyan is kell használni, de kibontottam. Nagyon szép :)
csak egy kis nyugalom kell a kiprobálására és az éppen nincs :)

Szomszédnő 2008.08.29. 09:39:02

Jupíííí a posztnak :) Imáim meghallgatásra találtattak. Azt hiszem, gyakrabban nyúlok majd az avemaria eszközéhez...:)

KisBogár 2008.08.29. 10:52:20

Üdvözlégy' Szömszédnő a Gömbölde oldalain :)

Visitor Map
Create your own visitor map!
süti beállítások módosítása