HTML

GÖMBÖLDE

Elborult gondolataim mindenki kedves egeszsegere! Csak eros idegzetueknek :) A Gömbölde gondolatok, mondatok, erzesek, megvilagosodasok tarhaza. Olyanoke, amiket valahol mar papirra vetetttem es igy megoszthatom veletek is, mert nekem attol sokkal jobb :) Ezeknek nem mindig van ertelme mindenki szamara, de ettol nem kell megijedni. Sokszor, par nap elteltevel mar en sem ertem:)

Friss topikok

nem vagyok nyitott

2008.07.27. 16:51 KisBogár

szeretnék az lenni, de éppen nem vagyok. Nem vágyom ismerkedésre igazán, nem vágyom önbemutatásra, bizonyításra, hogy jófej vagyok, új embereknek elmesélni, ki vagyok, mit csinálok, milyen izgi is az én életem. Nem az. Nem akarok szép lenni, sminkelni, csini lenni, amiylen csini csak lehetek, időt fordítani arra, hogy jól nézzek ki. Talán ismeritek ezt az érzést. Aztán persze időről időre ráveszem magam, de nem érzem jól magam közben a kicsinosított bőrömben. Egyik nap jön a másik után. Az egyik szomorú, a másik semmilyen. De egyik sem vidám. Nem találom a pozitív vidámságot. Ez nem gömb-probléma. Valami más. Hm, fura dolog. Olyan nyomott vagyok mostanában. Legtöbbszüör nincs kedvem kimozdulni, de otthon ülni sincs. A munkán kívül semmiben sem vagyok motivált, abban is közepes mértékig. De azt legalább élvezem, mikor csinálom.

És mindeközben utálom, hogy ilyen a hangulatom, hogy a már jól ismert lelkes, pörgős, pozitív NG valahol mélyen kuksol. Haragszom rá, amiért elbújt, amiért egy apró kis zökkenőtől, csalódástól visszabújt és hiába kiabálok, nem akar előjönni. Valószínűleg hagyni kéne, had' pihenje ki magát és jöjjön elő magától, csak én közben jól akarom magam érezni és azt vele tudom igazán.

van ennek értelme?

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://gombolde.blog.hu/api/trackback/id/tr12588006

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

donofrio 2008.07.27. 17:25:02

Van!!!Főleg az a jó,hogy így kibeszéled magadból!!!Ez már előrelépés.Előjön majd a pörgős NG is."megütöttek",és ilyenkor az a normális,ha visszahúzódik az ember lelke,sokdzor a teste is.Jassan elmúlik ez a fájdalom,és ismét minden szép,vidám,és gömbölyű lesz!!!A következő pofonig.

manka · http://www.patakvagyok.blogspot.com 2008.07.28. 10:06:32

igen, addig viszont lehet, h hagyni kéne tényleg nyalogatni a sebeit. ha kiabálsz veel, attól jobban nem jön elő, viszont te megnyomott leszel attól, h hiába akrod nem jön elő. esetlge hagyd, hoyg természetes tempójűban bújjon ki, mint a csiga.

Mokus 2008.08.08. 10:39:48

en sem, ezzel semmi baj. ne erezz kenyszert. van aki szereti a pacalt, en nem, tehat nem eszem. van akinek van parja, nekem nem, de miert kene nekem az, ami masnak kell? neki sem kell azt tennie amit en teszek, vagy? nemugyede?

szal nyugi. senki nem irta meg az eleted orgatokonyvet ami utan loholni kene, nem kell teljesits, ha antiszoc vagy hat az vagy, kit erdekel? baratokat nem. masok meg nem szamitanak.

kerdezd Angyalkat en mennyire pokroc tudok lenni neha. pedig mindenki azt hiszi, h nagy keljfeljjancsi vagy jojo vagyok ugy porgok, de nem. tobbnyire alszom. ennyi. es vagy 2 eve nem nagyon pasizom es oszinten nem is keresek, nem erdekel. most jo igy befordulva es rajtad is ezt latom.

sokkal konnyebb lesz ha elfogadod, h amit erzel az van, es nem kell mast erezned sem magad sem mas miatt. csak arra figyelj, h ne bantson mas es te sem magad. ez fontos.

KisBogár 2008.08.08. 11:07:15

Igen, nem erőszakoskodtam, otthon voltam, családoztam és a dolog működik. Érzem, ahogy regenerálódom, jobban vagyok, de ez olyan nyugis jobbanvagyokság, nem erőltetek, csak úszom az árral :)

És jobb :)
Visitor Map
Create your own visitor map!
süti beállítások módosítása