HTML

GÖMBÖLDE

Elborult gondolataim mindenki kedves egeszsegere! Csak eros idegzetueknek :) A Gömbölde gondolatok, mondatok, erzesek, megvilagosodasok tarhaza. Olyanoke, amiket valahol mar papirra vetetttem es igy megoszthatom veletek is, mert nekem attol sokkal jobb :) Ezeknek nem mindig van ertelme mindenki szamara, de ettol nem kell megijedni. Sokszor, par nap elteltevel mar en sem ertem:)

Friss topikok

Éljen a Munka ünnepe és a Budapesti Közterületfenntartó Válallat!

2008.05.01. 08:30 KisBogár

Igy is van, munkaval kell unnepelni a munka unnepet. Soesem ertettem, miert szabadnappal! most komolan :)

De am, nem is akarhogy, nagyon serenynen, reggel 7kor, hatalmas szemeteskosival, ami iszonyatos csinnadrattaval jelzi a sok lusta lakonak egy pici zsakutcaban, hogy vannak, akik tudjak, mit kell csinalni egy ilyen jeles napon!!!

éljen, éljen!

 :)
igy aztan joool kialudtam magam, h most kicsit en is unnepeljek es dolgozzak :)

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://gombolde.blog.hu/api/trackback/id/tr19449546

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

annus · http://www.filleres.blogspot.com 2008.05.05. 14:49:39

hát mert igazából ez a munkások ünnepe, nem a munka ünnepe. 1886-ban belelőttek Chicagoban a sztrájkoló munkások tömegébe, és aztán az 1890es kommün ennek emlékére állította ezt a napot. Most nem biztos h az évszámok stimmelnek, de ezekre emlékszem.

andurbandi 2008.05.05. 14:56:08

Hat nem mindegy, hogy a munkat vagy a munkasokat unnepelem.
csak azt nem ertem, hogy ha utobbit unneplem iagzabol, miert az elobbirol neveztek el a napot. tiszta kaosz ez is!
Visitor Map
Create your own visitor map!
süti beállítások módosítása