HTML

GÖMBÖLDE

Elborult gondolataim mindenki kedves egeszsegere! Csak eros idegzetueknek :) A Gömbölde gondolatok, mondatok, erzesek, megvilagosodasok tarhaza. Olyanoke, amiket valahol mar papirra vetetttem es igy megoszthatom veletek is, mert nekem attol sokkal jobb :) Ezeknek nem mindig van ertelme mindenki szamara, de ettol nem kell megijedni. Sokszor, par nap elteltevel mar en sem ertem:)

Friss topikok

önellentmondásosságoskodásaim...

2008.05.14. 11:58 KisBogár

néha nem értem magam
most éppen leginkább leugranék egy 10 emeletes ház tetejéről, ami azt jelenti, hogy szeretném megrövidíteni az életem, mondjuk még 3 percesre, ehhez képest ülök, és salátát zabálok, ami egyértelműen a hosszú életet irányozza be.

hát, sosem volt erősségem a következetesség...

(::( :)):

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://gombolde.blog.hu/api/trackback/id/tr7468126

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

manka 2008.05.14. 12:33:44

azért, mert a 10 emelet rövid és gyors véget ígér, a junk food meg hosszút és gyötrelmeset. a jelekből ítélve gyors véget akarsz, de hosszút és fajdalamst tuti nem. sztem ez következetes :D,

annus · http://www.filleres.blogspot.com 2008.05.14. 18:35:46

én a salátára szavazok!!!!! és ebből nem engedek!

KisBogár 2008.05.14. 22:14:46

abbol, hogy most egy halom joghurtos szeraj sali elott ulok, amit mertektelenul paszirozok a fejembe, ugy erzem, a hosszu es keserves halal mellett tettem le a voksom :)

manka 2008.05.15. 09:34:37

a halom joghurtos szeráj az egészséges és hosszú nem fájdalmasat (ergfo jót) ígér. a hosszú fájdalmas a sok hamburger utan jon (esetleg)
Visitor Map
Create your own visitor map!
süti beállítások módosítása