HTML

GÖMBÖLDE

Elborult gondolataim mindenki kedves egeszsegere! Csak eros idegzetueknek :) A Gömbölde gondolatok, mondatok, erzesek, megvilagosodasok tarhaza. Olyanoke, amiket valahol mar papirra vetetttem es igy megoszthatom veletek is, mert nekem attol sokkal jobb :) Ezeknek nem mindig van ertelme mindenki szamara, de ettol nem kell megijedni. Sokszor, par nap elteltevel mar en sem ertem:)

Friss topikok

örökké gyerek

2007.03.23. 01:29 KisBogár

probalkozom.
de nem vagyok kepes felnoni.
evek ota azert kuzdok es azzal kuzdok. de nekem nem megy. pedig meg latom is magam felnott emberkent egyszer, valahol, gyerekekkel, de nem latom a kozte eltelo atmeneteket, nem latom a folyamatot, nem tudom elkepzelni, hogy atmenjek rajta...egy baratom, aki az elmult evek soran szinte bezarkozott a szobajaba es megszakitotta nagyreszt a kapcsolatat a regi barataival (akik kozben felnottek), konkretan csak beletorodott abba, h nem kepes felnoni. En meg kuzdok ellene. De miert is jo felnoni, ha nem akarok? kell nekem ez az egesz? csalad, munka, felelosseg? ha olyan jo nekem most es itt, akkor miert kell, hogy ez elmuljon? miert nem maradhatok orokke huszoneves?

2 komment

Címkék: életbölcsesség megvilágosodás

A bejegyzés trackback címe:

https://gombolde.blog.hu/api/trackback/id/tr5849899

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Xigi 2007.03.23. 13:30:22

Felnőni? Beszürkülni, lemondani, beletörődni? Elveszteni, nem keresni, változás nélkül létezni?
Eh.
Ne akard.
Nem kötelező.
Nem korkérdés.
Triviális.
xox

KisBogár 2007.03.24. 12:52:53

Talan akkor leszek felnott, mikor lelkiismeret furdalas nelkul merek gyerek maradni?
Visitor Map
Create your own visitor map!
süti beállítások módosítása