HTML

GÖMBÖLDE

Elborult gondolataim mindenki kedves egeszsegere! Csak eros idegzetueknek :) A Gömbölde gondolatok, mondatok, erzesek, megvilagosodasok tarhaza. Olyanoke, amiket valahol mar papirra vetetttem es igy megoszthatom veletek is, mert nekem attol sokkal jobb :) Ezeknek nem mindig van ertelme mindenki szamara, de ettol nem kell megijedni. Sokszor, par nap elteltevel mar en sem ertem:)

Friss topikok

szép napnak indult

2008.05.14. 09:46 KisBogár

reggel szuper kedvem volt. idoben felkeltem es nagyon komoly lepest etttem elore,
Munkaba menet bevasaroltam sok-sok zoldseget es salatanak valot. Tegnap este raebredtem, hogy az utobbi negy napban minden nap ettem valami junkfoodot. erzem, szabalyosan erzem, ahogy lerakodott a husomba az az undorito muanyag es zsir.
szoval ugy dontottem, valtoztatok ezen.
rendszeresen elfelejtek enni, aztan meg olyan elemi erovel tor ram az ehseg, hogy mindegy, milyen kajas bode a kovetkezo, veszek magamnak valami szart enni.
szoval most feltoltottem a hutot a mh-en csupa vitamdus egeszseges kajaval.
es buszke voltam magamra.

...de aztan leultem a gephez es jott a valosag, az elcseszett honlap, a gyanakodo es szamonkero levelek, az ertetlen kerdesek es olyan erzesem van, hogy a nagyon nagyon kemeny munkaval felepitett benyomasok es erzesek az emberekben, hogy ez valami olyan, ami vegre jo, es pozitiv es mukodik, egy suhintasra osszeomlik, es persze a legtobben zokszo nelkul ujraregisztraltak, de aki nem, nekem az is faj, akinek megrendult a bizalma, egy f***sag maitt, ami felfoghatatlan es amivel kapcsolatban a hibat ott kovettem el, hogy enm a profizmus, hanem az erzelmeim utan mentem. Soha tobbe. es persze en is figyelhettem volna, hogy az, ami annyira evidens, mint az, hogy a nap keleten kel es nyugaton nyugszik, tenyleg megvalosult-e, de eszembe sem jutott, hogy a kepekkel egyutt az adatbazis nem kerult lementesre. Egy perces munka lett volna es akkor most nem allnek a gyonyoru varam romjai kozott szettart karokkal es kornyekezne a panikroham, hogy egy csapasra minden el lett cseszve...

szep napnak indult, de mar nem lesz szep a vege...

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://gombolde.blog.hu/api/trackback/id/tr26467660

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bóbita 2008.05.14. 10:05:08

:(
kitartás

Agent Angel 2008.05.15. 10:13:56

ez most már megtörtént. Változtatni nem tudsz rajta. Azt kell csak kitalálni, hogyan oldható meg a szitu. És én EGÉSZEN biztos vagyok benne, hogy te ezt (is) remekül meg fogod oldani! Bármennyire is nehéz...
Visitor Map
Create your own visitor map!
süti beállítások módosítása