HTML

GÖMBÖLDE

Elborult gondolataim mindenki kedves egeszsegere! Csak eros idegzetueknek :) A Gömbölde gondolatok, mondatok, erzesek, megvilagosodasok tarhaza. Olyanoke, amiket valahol mar papirra vetetttem es igy megoszthatom veletek is, mert nekem attol sokkal jobb :) Ezeknek nem mindig van ertelme mindenki szamara, de ettol nem kell megijedni. Sokszor, par nap elteltevel mar en sem ertem:)

Friss topikok

kilakoltatás

2008.06.01. 13:36 KisBogár

én egy igazán kegyetlen házinéni vagyok.

először is engedtem őket beköltözni. és nagyon kis kellemes zavartalan létet biztosítottam nekik. Az elmúlt hónapokban szinte már azt hihették, ez a legjobb hely a világon, Ha dörömböltek nem szóltam rájuk, semmiféle retorziot nem gyakoroltam amiért rendetlenek és büdösek voltak. igazi aranyéletük volt. Mivel kb hónapok óta feléjük se néztem, hihették, hogy jó amit csinálnak, mhiszen nem szóltam rájuk, hogy elég legyen.

De tegnap betelt a pohár és kifüggesztettem a kilakoltatási felszólítást a hűtőm ajtajára.

Mivel a bentlakók nem hallgattak a szép szóra, ma rájuk eresztettem a végrehajtókat, két kicsi kezemet és kegyetlen kilakoltatást tartottam. Mindenkit kitelepítettem és most hagyom, hogy a kis hűtő megszabaduljon utolsó bűzös lehelletüktől is.

Ez kicsit kellemetlen, lévén a lehellet Domestos-felhő kiséretében a lakason keresztül kénytelen távozni, de pár óra és ennek is vége lesz és végre újra birtokomba vehetem a lakás eme igen hasznos tartozékát is :)

és majd éjjelente nem kelek a hűtő és a lelkiismeretem ijesztő dörömbölésére :)

Nagyon jó érzés, túl lenni ezen is :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gombolde.blog.hu/api/trackback/id/tr36497642

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Visitor Map
Create your own visitor map!
süti beállítások módosítása