HTML

GÖMBÖLDE

Elborult gondolataim mindenki kedves egeszsegere! Csak eros idegzetueknek :) A Gömbölde gondolatok, mondatok, erzesek, megvilagosodasok tarhaza. Olyanoke, amiket valahol mar papirra vetetttem es igy megoszthatom veletek is, mert nekem attol sokkal jobb :) Ezeknek nem mindig van ertelme mindenki szamara, de ettol nem kell megijedni. Sokszor, par nap elteltevel mar en sem ertem:)

Friss topikok

kiegészítés Anyuhoz

2008.09.01. 16:44 KisBogár

nem vagyok igazságos.

normálisan nagyon si könnyen élem bele magam mások helyzetébe, de most nem úgy sikerült. Azt hittem örülni fog az utazásnak és majd adneki erőt. De pont az ellenkezőjét váltotta ki. Tanne híta fel rá a figyelmemet, hogy talán nem tud neki örülni. elgondolkodtam ezen és a végére jártam és igaza volt. Nem tud. Sőt, a gondolat, hogy nem mehet azonnal, hogy várni kell, csak jobban felhiívta figyelmét aktuális bezártságára, szerencsétlenségére, a kilátástalanság és a bizonytalanság jött leő, nem a kapaszkodó a jövőben.

de tisztáztuk, megbeszéltük és majd együtt megtervezgetjük, hova megyünk és mikor és az majd úgy jó lesz.

 

ui:

szétszakad a fejem az allergiától :(:(:(

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://gombolde.blog.hu/api/trackback/id/tr73643464

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

manka · http://www.patakvagyok.blogspot.com 2008.09.02. 09:01:35

sebaj, angelpapa majd összevarrja a fejedet :). és nagyon szép és ügyes volt tőled, hogy átbeszéltétek!
Visitor Map
Create your own visitor map!
süti beállítások módosítása