HTML

GÖMBÖLDE

Elborult gondolataim mindenki kedves egeszsegere! Csak eros idegzetueknek :) A Gömbölde gondolatok, mondatok, erzesek, megvilagosodasok tarhaza. Olyanoke, amiket valahol mar papirra vetetttem es igy megoszthatom veletek is, mert nekem attol sokkal jobb :) Ezeknek nem mindig van ertelme mindenki szamara, de ettol nem kell megijedni. Sokszor, par nap elteltevel mar en sem ertem:)

Friss topikok

vissza az életbe!

2008.05.31. 14:39 KisBogár

A mai délelőttöt a saját erkélyemen töltöttem a szikrázó napsütésben, alig felöltözve, napozva és egy igazi Ludlum regényt olvasva. Kikapcsolva magam, az agyam. Nem volt Pixrael, nincs buli. A hétvége a lenyugvásé.

A nagyján már túl vagyok. Még nem tudok róla beszélni. Túl sok az infó és túl sok az érzés. Túl sok van előttem és most úgy érzem felfoghatatlanul sok van mögöttem. Most csak "nemgondolkodni" tudok, illetve akarok. nem akarom összefoglalni, értékelni. Pihentetni akarom, látni, ahogy felnő és meghal. Mert 4 hét és meghal. Hogy majd mint egy griff, ujraéledjen hamvaiból.

Az én gyerekem, az én griffmadaram.

Köszönöm, hogy velem örültetek, és köszönöm az elismerést a büszkeséget a szemetekben.

Most pedig elmosogatom azt, ami hetek óta rám vár és kimondhatatlanul élvezem, hogy elmosogathatok! Nem is hinné az ember, ez mennyire jó!

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://gombolde.blog.hu/api/trackback/id/tr34496459

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

KisBogár 2008.05.31. 15:49:03

na, elmosogattam, kezdem egészen embernek érezni magam.

a hűtőm még dörömböl, de holnap annak is kegyetlenül véget vetek!

harcra fel :)
Visitor Map
Create your own visitor map!
süti beállítások módosítása